AH’s Virtual Dino-actie

De Dino-actie van Albert Heijn is uitgeroepen tot de PromZ Premiumpromotion of the Year 2016. Premium en communicatie vormen een mooi geheel en versterken elkaar. Het toepassen van AR en VR maakte deze actie bijzonder. Met de Dino-actie heeft AH deze nieuwe technieken in de huiskamers van Nederland gebracht.
ah.nl/dino
(deze actie is afgelopen bij AH, maar daarom niet minder leuk om te bekijken)

Uw eigen VR campagne starten? Wij leveren u de brillen.
Bekijk hier de mogelijkheden
Custom Cardboards • ABS uitvoering (van 10 stuks) • Opvouwbare ABS Versie (van 25 stuks)

virtual VRWat brengt 2017? Naast de Dino-actie van AH, passeerden heel wat premiumpromoties dit jaar weer de revue: van Becel met z’n fraaie botervlootjes, de Beroepencampagne van Blue Band, de Dafne-vlag van AA-Drinks, de spaaractie Bouw je Eigen Club van supermarkt Jan Linders tot en met de Racedagen van Jumbo en Max Verstappen, de Angrybirds van PLUS, het W-shirt van Heineken, het biertegoed van Heineken, de Klap Mee-daille van Heineken (een erg leuk premium, maar het ging hier niet om een premiumpromotie). En, niet te vergeten, de acties van biermerk Jupiler – mannen weten waarom – met alles wat met barbecuen heeft te maken.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *